Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

Ένας μήνας.......ARK

Σήμερα έκλεισε ένας μήνας από την επαναδραστηριοποίηση του συγκεκριμένου ιστολογίου από τις 6-Σεπτεμβρίου.

Αφορμή γι αυτό αποτέλεσε η διαμάχη μου με κάποιους, τύποις και κατά φαντασίαν «δημοκράτες», σε κάποιο άλλο ιστοχώρο, και η απαίτηση τους να φιμωθώ. 

Στον μήνα που πέρασε, ο μετρητής έγραψε, περίπου 11.000 «χτυπήματα», πράγμα που δεν το φανταζόμουν ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω, πραγματικά από καρδιάς, τον Βασίλη Μαρκάκη, έναν άνθρωπο υπόδειγμα ήθους και ψυχικής ευγένειας, για την στήριξη που μου παρείχε από την πρώτη στιγμή.

Φυσικά ο michele, ο Miltiadis Bull, o yellowbird, o Pan Fourk και ο dimivax με τίμησαν απόλυτα με την εγγραφή τους στο blog αλλά και στην τοποθέτηση του στα προτεινόμενα στα δικά τους, όπως το vasilismarkakis.blogspot.gr το freeforumstocks.blogspot.gr και το  bull-markets.blogspot.gr.

Δεν θα παρέλειπα να αναφέρω και  ανθρώπους όπως ο Δημήτρης, ο Σόλωνας, ο Νικόλας, ο Γιακουμής (ελπίζω να μου επιτρέπει τον ενικό),  ο seirios69 (δυστυχώς δεν γνωρίζω το όνομα του) και ο κος Παπαβασιλείου που σχολίασαν κατά διαστήματα τις αναρτήσεις που μπήκαν στο ιστολόγιο, δίνοντας μου θάρρος να συνεχίσω.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στον φίλο Μάνο, που μου εμπιστεύτηκε κείμενα του για να τα αναρτήσω και φυσικά σε όσους έκαναν τον κόπο να σπαταλήσουν (;) τον χρόνο τους διαβάζοντας τις αναρτήσεις μου.


ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Εάν παρ' ελπίδα λησμόνησα, κάποιον του ζητώ εκ των προτέρων συγγνώμη......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου