Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015

Der Spigel: Προειδοποίησα τον Τσίπρα ότι δεν μπορώ να αποτρέψω ένα Grexit....

Ο συνήθως μειλίχιος και διπλωματικός, Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, άστραψε και βρόντηξε εναντίον του Τσίπρα, ξεκαθαρίζοντας ότι ο Έλληνας πρωθυπουργός δεν πρέπει να υπολογίζει στην ικανότητά του να αποτρέψει μια ενδεχόμενη αποτυχία των διαπραγματεύσεων.


«Δεν καταλαβαίνω τον Τσίπρα. Η εμπιστοσύνη που του έχω δείξει, δεν ανταποδόθηκε από εκείνον προς εμένα. Του πρόσφερα το επενδυτικό πρόγραμμα της Κομισιόν ύψους 35 δισεκατομμυρίων ευρώ για το 2015 και το 2020. Αν ήμουν πρωθυπουργός της Ελλάδας αυτό είναι κάτι που θα μπορούσα να το ''πουλήσω'' ως επιτυχία, αλλά δεν έχω ακούσει τίποτα από τον κ. Τσίπρα», είπε ο κ. Γιούνκερ στο Spiegel.

Μάλιστα φανερά απογοητευμένος σχολίασε ότι η Αθήνα έχει παρεξηγήσει τις προσπάθειες που κάνει ο ίδιος για να αποτραπεί η έξοδός της από το ευρώ.

«Σύμφωνα με ένα μότο: υπάρχει κάποιος στην Ευρώπη που μπορεί να τραβήξει στο τέλος ένα κουνέλι από το καπέλο. Έχω προειδοποιήσει επανειλημμένα τον κ. Τσίπρα ότι δεν θα πρέπει να υπολογίζει στο ότι μπορώ να αποτρέψω, σε κάθε περίπτωση, την αποτυχία των συνομιλιών», είπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου